No title

Date :
26-09-2014
Language :
Dutch
Size :
2 pages
Section :
Legislation
Source :
Numac 2014036655
Author :
Vlaamse Milieumaatschappij

Original text :

Add the document to a folder () to start annotating it.
Vacaturetekst. - Aankoper en Magazijnbeheerder. - Medewerker (C111) - m/v - voor het team Facilitair Beheer voor de dienst Middelen van de afdeling Algemene zaken met standplaats Aalst. - Ref : 14 49 AAZ FS C
De Vlaamse Milieumaatschappij is een overheidsagentschap dat schadelijke effecten bij watersystemen en de atmosfeer helpt voorkomen, beperken of ongedaan maken. De VMM rapporteert over de toestand van het leefmilieu en draagt bij tot de realisatie van de doelstellingen van het integraal waterbeleid.
Voor de afdeling Algemene Zaken van de VMM zijn we op zoek naar een
Statutair Aankoper en Magazijnbeheerder - medewerker (C111) - m/v
met standplaats Aalst
De uiterste inschrijvingsdatum is 15 oktober 2014. Het functiespecifiek deel vindt plaats op 30 oktober 2014.
De afdeling is bevoegd voor :
• personeelsbeleid;
• interne communicatie;
• boekhouding, begroting en facilitymanagement;
• juridische zaken;
• logistieke ondersteuning buitendiensten.
Het team Facilitair Beheer behoort tot de dienst Middelen die een management ondersteunende dienst is binnen de afdeling Algemene Zaken van de VMM. De hoofdprocessen van het team Facilitair Beheer zijn het beheren (schoonmaak, technisch onderhoud en renovatie) van de kantoorgebouwen het aankopen van kantoorbenodigdheden en meubilair, het beheren van dienstvoertuigen, het onthaal, de verzending, de catering en de estafette.
De aankoper en magazijnbeheerder heeft als hoofdtaak het opvolgen van aanvragen van kantoorbenodigdheden, onderhoudsproducten en gebruiks- en verbruiksproducten keuken overeenkomstig de procedures in het boekhoudsysteem, de interne richtlijnen en de richtlijnen inzake duurzame aankopen in het bijzonder. De functiehouder volgt m.a.w. de hele aanvraagprocedure op vanaf ontvangst van de aanvraag tot de effectieve uitlevering van de goederen, met inbegrip van inhoudelijke controle, oriënterend marktonderzoek, prijsvraag, controle op levering en facturatie. Verder staat hij/zij eveneens in voor het beheer van het magazijn en ziet hij/zij erop toe dat de standaardkantoorproducten steeds in voorraad zijn.
Daarnaast kan de functiehouder ingeschakeld worden voor de uitvoering van allerlei logistieke en technische taken, zowel individueel als in teamverband, in opdracht van het team Facilitair Beheer wanneer dit functioneel noodzakelijk is voor de goede werking van het team of de continuïteit in de dienstverlening. Het betreft in dit geval o.a. opdrachten in het kader van het onderhoud en de veiligheid van de gebouwen (opvolgen van technische alarmen, brand- en inbraakalarmen i.k.v. de functie en als lid van het alarmteam te Aalst) teneinde de werknemers een veilige, aangename en comfortabele werkomgeving te bezorgen.
Onze organisatiecultuur wordt geïnspireerd door vijf waarden : klantgerichtheid, betrouwbaarheid, voortdurend verbeteren, samenwerken en milieusparend gedrag.
Voor deze functie is het bovendien belangrijk dat je
• nauwgezet werkt : met oog voor detail correct werk aflevert;
• jouw eigen werk effectief plant;
• initiatief neemt om binnen het eigen takendomein acties te initiëren (reactief en ad hoc).
Om in aanmerking te kunnen komen voor deze functie moet je
• voor de graad in kwestie al geschikt bevonden zijn in het kader van een statutaire of contractuele aanwervingsprocedure met algemene oproep (generiek deel) of momenteel als statutair in hetzelfde niveau tewerkgesteld zijn;
• meer dan 3 jaar relevante ervaring hebben in een gelijkaardige functie;
• woonachtig zijn op een locatie waarbij je binnen de 30 minuten op het werkadres kan aanwezig zijn buiten de werkuren en dit met eigen middelen (om de taken als alarmteamlid te kunnen vervullen).
Bovendien heb je
• kennis van
o een boekhoudsysteem meer specifiek de aankoopmodule nl. aanvragen en inkooporders;
o de wetgeving die relevant is voor het werkveld;
• basiskennis van
o hout- en metaalbewerking, elektriciteit en bouwkunde en kan ook desbetreffende eenvoudige werken uitvoeren;
o duurzaam aankopen;
Je bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen aangaande de milieuvriendelijkheid van producten en materialen.
Verdere informatie hierover vind je in de functieomschrijving en het examenreglement met de selectieprocedure op http://www.vmm.be. Indien je vragen hebt over de functieomschrijving, neem dan contact op met Mevr. Kathy Van Vreckem, [email protected], tel. 053-72 67 12.
Vragen over het reglement en de procedure stuur je naar [email protected]
Wij bieden je de kans om mee te werken aan een beter leefmilieu in Vlaanderen. Als overheidsinstelling bieden we je naast een aantrekkelijk loon en werkzekerheid ook heel wat mogelijkheden tot ontwikkeling, maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering en gratis openbaar vervoer.
Solliciteren kan je door een brief of mail te sturen samen met de ingevulde biografische vragenlijst (die je vindt op de website : http://www.vmm.be). Vergeet het referentienummer niet als onderwerp te zetten in je mail of brief. Je stuurt je brief en de biografische vragenlijst uiterlijk op 15/10/2014 naar :
Vlaamse Milieumaatschappij
HR Diensten
Mevr. Ann Meert
A. Van de Maelestraat 96
9320 Erembodegem
tel. : 053-72 67 61 of 053-72 67 08 (ev. aanvragen vragenlijst)
of stuur het per mail naar [email protected]
Alléén volledig ingevulde biografische vragenlijsten worden in aanmerking genomen. Gelieve tevens na je inschrijving een kopie van je diploma op te sturen indien geen personeelslid VMM.